Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11.11.11




Salam kepada pembaca semua ^^ :D HAHA (!) apa khabar ,dah lama aku tak buat entry baru kan , okay hari ni adalah hari yang banyak makna bagi semua orang kan , haha ! jangan tipu--' , aku tengok kat wall muka buku bukan banyak lagi post pasal 11/11/11 (!) gila banyak ~ banyak sangat pendapat yang mengatakan pasal tarikh tersebut , haha tak percaya . jum lets check > < antara yang sempat aku amek je ni . sambil-II tu aku dengar lagu baru dari WG = WONDER GIRLS (!) 

Wonder Girls (원더걸스) - Be My Baby

lagu baru dokk ! smart gak ahh , baru 5 hari post kat youtube views dah lebih lima juta :D haha * lau nak tengok lagi , haa ! layan lagu ni ! 
hahahaha :D saje promote ! tak nak tengok sudah / hahaha --'


ada yang kata 11-11-2011 ---> macam gini (!)

 hhaa . yang tak berkenaan tu jangan baca ! lalalala ~


ada plak yang cakap macam gini (?)

dan sekian pula :D haha .


serius dokk (!) aku pening gila , haha ~ nak percaya mana satu . apa apa pun biar kan jelah apa yang dorang nak kata . aku baca je (!) haha , bg yang anggap esok adalah hari yang bertuah , happykan lah diri anda yaa :)


woo ~ sanggup tunggu 11.11.2011 untuk berkahwin (!) hari bersejarah kott . lalala --'


 MANA TAHU DENGAN 11/11/2011 ---> KORANG DAPAT JODOH :D HAHA


okay lahh sekian sahaja :D sweet dream # tweet .



thanks for reading ;)

0 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE