Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SEMAK HARGA BLOG ANDA

☆ BAHASA BAKU DIGUNAKAN BAGI SENANG DI TRANSLATE OLEH TRANSLATOR 


Assalamualaikum w.b.t :)
Sihat ke anda semua? Yeah, sekarang mara kita lihat dan semak harga blog kita :D mana tahu boleh jual . haha ! apa pun mari follow langkah di bawah .


1) Pergi  ke WEBSITE ini.
2) Isikan sahaja website blog korang tu. Nak tengok orang lain punya pun boleh, haha. 



okay nanti bila dah tahu harga . beritahu sahaja jangan malu-malu ! bahasa aku baku betul . biarlah 

setakat itu sahaja untuk menyemak harga website anda !☺ mahu kongsi pula tentang surat cinta budak darjah dua , haha kelakar sangat . mungkin ada yang suda baca tentang perkara ini , tapi aku saja nak kongsi dekat blog usang aku ini . boleh cairlah kalau baca . hahaha mari baca semua ◕‿◕ (!)


✄  korang gunting dan buat panduan okay . haha

dan mungkin entry yang last untuk hari ini , tentang konsert 2PM haha , sudah lepas . best dan gempak konsert mereka .


❖ 2PM HANDS UP ASIA TOUR 

♬ Jakarta Convention Centre Mangga Dua Square
♬ 11/11/11 
♬ sweet gila tarikhnya
♬ tengok dekat youtube sahajalah , walaupun hanya ' fancam '
☀ hanya sampai disini sahaja ya , mata sudah mengantuk , jumpa lagi ☁


thanks for reading ;)

1 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE