Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ANTI HATERS



salam kepada semua pembaca blog ini : ) haha . rasa lamanya tak update . woo ~ propaganda !haa .

tak ada story sebenarnya nak cerita tapi buat buat rajin . 


1. aku  tak suka orang kacau life aku , sedangkan aku tak kacau life dia .2. jangan nak masuk campur dalam urusan aku , aku tk ada busybody dgn life kau !3. aku menyirap jika kau kutuk benda yang aku suka 4. aku anti orang yang nak jadi " basseless judge "5. aku tak suka orang yang fikiran sempit & tak pernah berkembang  --> kau ingat hanya dengan satu bahasa je kita boleh berjaya , hmm ,kalau macam gitu kenapa kita diwajibkan belajar BAHASA ENGLISH !sebagai rakyat Malaysia , kita sewajarnya memartabatkan bahasa kita BAHASA JIWA BANGSA tapi tak semestinya kita tak boleh nk belajar bahasa lain !!! kau boleh nk ke tahap WORLD jika engkau tak tahu bahasa yang lain lau tak tahu , try belajar . apa susah n bila aku nk belajar , engkau jgn sibuk nak DROP aku !


hey BODOH ! listen here
------> you do not want to take pride in all that you are proud of because you will destroy all that !!!faham tak ? haha . kau jangan nak bangga sangat dengan apa yang kau banggakan , kerana engkau yang akan hancurkan sendiri kebanggaan yang engkau banggakan .masih tak faham ! APTB , kata bahasa kau bagus sangat kau pun gunakan bahasa kau macam ape ntah aku tengok , entah apeape je aku tengok bahasa   yang kau gunakan . grr ~ jangan nk perasan kau tu sempurna boleh .woo ! fucking annoying lah beb . MENJENGKELKAN . you ever wonder why you have so many haters?maybe it's because you're so fucking fabulous that it kills them thay they can't be more like you . Fuck the haters, the fakers the people who think they know me.authority, the ones who wanna bring me down the liars, the unappreciative people. the 2faced assholes, cheaters.  and the ones who say i can't.





thanks for reading ;)

3 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE