Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BAGAIMANA DENGAN AKU !


KENAPA MESTI AKU !
hiduplah seperti lilin menerangi orang lain,
janganlah hidup seperti duri dan menyakiti orang lain. . .


kenapa mesti aku !
kenapa tak pada orang lain !
BOSAN r dengan semua ni .

DAMN !

bila aku dah cuba lupakan kau , orang yang aku

사랑
ko cuba nak permainkan aku <3 . aku suka sangat :) thank


aku memang hanya kawan kau . tapi aku tak boleh tengok ko dengan orang lain .
aku boleh terima lagi jika kau dengan orang yang aku tak kenal !
tapi ko dengan

내 가장 친한 친구 !!!

kau ni tak ada perasaan peh ! ko saja nak sakitkan hati aku kan .
tolong la FAHAM perasaan orang lain .

aku tahu . aku tak bagus n perfect .
kekadang aku rasa yang dunia ni tak adil !
aku malas nak caye dengan takdir !

APA TU SEMUA ?
segala yang berlaku ada hikmahnya ?
tapi mana ? mana ? mana ?

aku masih menanti semua tu ? tapi sampai bila ?

TOLONG LA . aku ni insan biasa
ada hati yang mudah terluka ~

TERSERAH la orang nak cakap ape
AKU adalah AKU !
selagi aku tak nyusahkan . jangan kacau hidup aku .
biar aku yang jalani hidup dengan jalan yang aku pilih sendiri

ko tahu . aku MENANGIS bila ingat semua ni .

aku tak tahu nak curhat kat sape !
aku pendam selama ni .
ko tahu betapa sakitnya . memendam perasaan !

cuba kau tikam diri kau sendiri !
SAKIT yang kau rasakan , tak seberapa dengan SAKIT HATI aku !

JANGAN nak bermain dengan hati <3.
merana KAU tahu tak . dohh !
MENANGIS !

betul cakap SHAKIRA . nangis la sepuas-puasnya
kalau itu dapat kurangkan rasa sakit n sedih !
sape cakap LELAKI tak boleh nangis ?
damn . 

tak payah nk kira LELAKI or PEREMPUAN .
nangis tu ada la hal biasa .

BANYAK sangat masalah yang aku hadapi sekarang .
kenapa eh ko buat aku macam PATUNG ,
ko perbudak-budak kan aku macam aku ni tak der PERASAAN .

ATAU aku yang bodoh tetap mengharap pada kaw .
padahal ko memandang pada insan yang lain . . .

aku harap dapat lupakan semua ni dah biarkan kau bahagia dengan yang lain :)

*********************
' Aku tahu dirimu kini telah ada yang memiliki
Tapi bagaimanakah dengan diriku
Tak mungkin ku sanggup untuk kehilangan dirimu
Aku tahu bukan saatnya
Tuk mengharap cintamu lagi
Tapi bagaimanakah dengan hatiku
Tak mungkin ku sanggup hidup begini
Tanpa cintamu '
************************

cinta dan sakiti aku
kalau itu dapat membawamu
kembali ke pelukanku lagi
aku rela memberi segalanya untukmu






thanks for reading ;)

0 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE