Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ULANG TAHUN YANG KE 21


 
 
 
Assalamualaikum semua. Hari ni sebelum 10 April melabuhkan tirainya, aku nak update blog aku ni.
Hee, of course pasal bufday aku lah :))

Umur aku 21 tahun ni lah baru aku dapat rasakan betapa bahagianya hidup aku.
Hee, mana taknya semua jadi mastermind buat suprise birthday untuk aku.
 
Hee, terharu gila. Staff Front Office & HOD yang rancang.
 
Tel aku suh datang cakap ada mesyuarat, marah-marah.
Hujung-hujung PAP ! Hee, memang terharu la #speechless.

Let's check it out 
 




Hee, gambar atas ni masa waktu petang. 
Waktu malam aku kena prank dengan kawan baik aku sendiri,
gila-gila dia plan sampai aku pun terpedaya.
For the first time aku kena tepung, telur ! Wekkkk.
Nasib baik aku terima, kalau tak memang semua kena maki.
Haha, sekali sekala kan.
 
Okay lah setakat ini saja. Nanti kita sambung lagi ya. 
Wasalam  


thanks for reading ;)

0 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE