Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

☆ BUKU DEDIKASI ☆

Banyak sangat BUKU DEDIKASI yang telah wujud dekat Semester 5 ni .
Yelah dah nak habis Semester kan ! Huhu ~ 
Jom Layan  (!) Dedikasi Ekal Shirazi 

☆  Wahai sahabatku, di sebuah tempat menuntut ilmu kita bertemu, dan di situ jugalah kita akan mengucapkan salam terakhir. Selama dua tahun setengah kita telah mengenali antara satu sama lain, kita sudah bagaikan sebuah keluarga yang meriah  ibarat pohon yang besar yang penuh dengan dedaun yang tumbuh dengan mekar. Dari kita tidak saling mengenali dan kini kita sudah mengenali antara satu sama lain setiap isi hati, perangai dan kelemahan diri sudah kita ketahui. Walaupun kita dari latar belakang yang berbeza tapi itu bukan penghalang untuk kita membina sebuah silaturahim. Mungkin selama kita berkawan ini ada tersilap kata dan ada sesuatu yang membuatkan terguris hati, saya disini ingin memohon maaf dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki. Ungkapan "MACAM MARAH JE"  harap diingati selalu dan jika ingat dengat ayat itu maka kamu telah mengingati tuan empunya diri ini. sekian salam sayang dari sahabatmu    -EKAL SHIRAZI- 

Dedikasi aku ? Haaa ! 
Itulah masalahnya sekarang ni aku tk ada idea nak buat dedikasi untuk korang .
 Ala semua sama je sebenarnyaa kan ! Nanti aku ada idea aku tulis :DD




thanks for reading ;)

0 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE