Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ENTRY UNTUK SEBULAN (: HAHA


ASSALAMUALAIKUM (:
. jawab lah , hee 

entah  macam mana ntah malam ni , aku rajinkan diri tok buat entry ni
huu . ASSIGMENT tak nak buat . hahaha

haha . ketawa jap !

fuhh . lama gak aku tak update blog ni , sebulan lebih kott
habis aku jenis malas nak fikir sangat . wat dang je laa . yee 

tak ada benda pun nak di ceritakan . ada lah dalam dua , tiga cerita
hahaahahahah . cakap tak ada .

huu . ada yg cakap aku da berubah .
makin MALAS .  

AKU PUN RASA MACAM GITU . TAK TAHU KENAPA .



WOO . gila-gila aku ni . jangan macam-macam .
lau drop , malu sehh ! hurmm

 ,
tu je kot . yang aku boleh ingat , hahaa

blar. blar. blar. blar. blaar 

tadi aku buat lah blogwalkingg 
terjumpa satu STORY yang aku rasa panas juga hati lau membaca nyaa

yang akan panas hati bila baca ni , budak-budak yg minat KPOP , 
aku pun naik bengang gak
damn <3 hahaha ..

baca lah story ni 


sakit hati je baca . huuu

urmm  ~

nak entry baru lg , haa . pasal lagu baru 2PM
IM YOUR MAN . hahaha
tajuk lagu jee .
tapi teaser dia je . full MV belum kuar lagi ..






hahahaha <3
entry last , pasal sampul duit raya KPOP yang dibuat oleh EPOP .
SMART GILA , hahaha .


jum tengok sampul raya tu , 






setakat ni saja lah yang aku tahu , hahaha
ok pe . smart kan ,
ne tahu kuar plak KAD RAYA KPOP . haha
okay gak .
tapi sekarang ni , aku kena dapatkan majalah EPOP ! 
coz sampul raya tu hanya ada dlm majalah EPOP sahaja .
cari MAZLAN , hahaha



that all . wasalam yaa :)
senyum sokmo okay semua , semoga terhibur .

ini saja yang termampu di story kan ..




thanks for reading ;)

0 comments:

Post a Comment

memekak disini -->


SAYA MOHAMAD MAZLAN MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KERANA SINGGAH BLOG SAYA YAA :) BYE